onsdag 13 maj 2009

det är mycket nu..

Tillbaka till verkligheten från helgens bravarer och hemma i lugna marina del rey.. lugna?! inte riktigt. På tisdagskvällen stormar det in 4 grabbar från skidorden Whistler, Cananda som är på roadtrip i cali och våran kära vän christoffer har blivit utslängd från sitt hus och vi har därför öppnat våran dörr för ytterliggare en vän. Så, 8 pers i en liten etta? Fyra pers i varje säng då. Mitt i allt detta har jag ärvt min pappas extremt dålig minne och hans slarvighet, tack så mycket, och hittar bokstavligt talat aaaaaldrig saker när dem behövs. Snäll som syrran är, har hon gett mig nyckeln till hennes crip i helgen och kan därför slå mig ner på balkongen och ta en djupt andetag. 
Men självklart har vi det mysigt här i B304 och jag älskar när folk kommer och hälsar på! Idag träffade jag även barndoms kompisen Lolli från Stockholm och Delara som är här och upplever LA. Just nu är jag, konstigt nog, ensam hemma och kan plugga engelska och ha en stund för mig själv. 
Lolli Jag och Delara

Besökskanin nr 2. Oliver lever kvar på brädan i LA

Inga kommentarer: