tisdag 11 augusti 2009

vad gör du här?

NY BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/lalife


2 kommentarer:

Martina Åkerman sa...

Jenny! Hej! Jag är din släkting, Martina Åkerman, kusin med din pappa Mange, Tompa, Anna och Lill Jonas! Jag bor uppe i San Francisco trakten sen 1969, men kommer hem till Sverige lite då och då. Jag följer dig och Mikaela med stort intresse genom era Blogg, och ser att du ska hit upp om ett par veckor. Jag skulle tycka att det vore jätte kul om vi skulle kunna träffas då! Kan vi inte fixa det, även bara om det är en snabbis visit inne i S.F. på nåt fika eller så, det skulle vara skit kul tycker jag. Jag bor bara 40 minuter bilfärd från S.F., och kan möta dig var som helst. Hur länge är du här? Jag försår att du har ett fullspikat program säkert, you party girl you!, men det vore så kul att träffa dig. Vi är ju trots allt väldigt nära släktingar! Din far-far Jonas är altså bror med min pappa!
HÖR AV DIG!
martinaakerman@hotmail.com

Mind websida: www.MartinasStudio.com

Anonym sa...

hey Jennifer. i meet you on sunday at the melrose flea market. hoping to set up a fashion shoot with you.

www.thestreetsarecalling.com
modelmayhem.com/rathandsome
rathandsomephoto@gmail.com