onsdag 15 juli 2009

härliga sommardagar


Syster 22!

pappa philip klar för cykeltur

7 kommentarer:

My sa...

Heej,
Jag tänkte bara höra med dig. Jag ska plugga i san diego snart, var vände du dig för att hitta boende? Om du hade kunnat mejla mig lite information om det hade jag varit dig evigt tacksam!
Mejl: Myrsmurfen_89@hotmail.com

Ha det bra,
Kram My

Anonym sa...

ooh vilka härliga bilder! gillar din blogg jätte mycket, ska du åka tillbaka till usa eller stannar du i sverige nu?

Anonym sa...

Helt otroligt att du genom en dataskärm kan framstå som en dryg liten fjant vem hade du varit utan din syster?-ingen alls...förresten det är du ju inte nu heller!
skryt skryt och lite mer skryt och sättet du snackar om kändisar herregud och kallar dina föräldrar för gamlingar...
du är en liten kändiskåt hora som e på varenda kille vet du hur det ser ut?billigt! gud det är din syster som är stjärnan här till och med hon har mer distans till sig själv än vad du och ditt ego har kan vara bra å tänka på nästa gång du går bredvid din syster med öppen tuggummi tuggandes käft fy fan jag äcklas av sådana som dig jag hoppas att varenda kille du hänger på kommer utnyttja dig och din halvfläskiga lilla kropp för den du e. haha jag förstår jessica alba vrf skulle hon ens säga ursäkta till dig din fitt attityd syntes väl lång väg..
now fuck off från jordens yta will ya?!

Jennifer Akerman sa...

haha javlar orka hata manniskor man inte kanner?! vem fan sager att jag ar ngn genom min syster och nar har jag antytt att jag skulle vara det overhuvudtaget? den enda kandisen jag nog verkligen skrivit om ar formodligen malin darfor att jag ar extremt glad over att hon kommit sa langt, sen att det flockas av igenkanda manniskor i la ar nagot du ocksa skulle erkannt och det kan vara ratt kul att traffa pa vissa av dessa manniskor. du hade val dock sjalvklart inte brytt dig och tyckt du sjalv var coolast pa planeten eftersom du verkar domma folk du inte ens kanner. allvarligt talat sa skiter jag i vad andra tycker om mig sa du ar more than welcome att saga vad du vill, men hall det garna inom dig. och tack anonym 1, ja jag aker tillbaka i augusti och hoppas jag slipper lasare som anonym 2.

Anonym sa...

ingenting att bry sig om idioter som skriver sådana kommentarer antagligen bara någon som är avundsjuk på dig jennifer!

dude sa...

oj du har en liten haterclub ser jag..inget att bry sig om. men du..du måste börja berätta vart du ska ut om helgerna lite i förväg så man vet vart man ska gå för att spana in dig ;)
ett förslag vore t.ex Babel idag?!?!

Anonym sa...

lägg upp mer bilder från sommaren, så kul att se=)