söndag 26 juli 2009

Tjatig mamma till salu?

Varje gång mamma är på städhumör påminner hon alltid mig om saker jag måste fixa angående usa innan jag drar igen. Imorse var det kurserna som måste anmälas och även hur mycket jag uppskattar att bo själv och hur jag saknar LA! 

Förutom att jag typ fått soleksen över hela kroppen som kliar nåt så in i (!!) måste jag säga att jag har haft en otroligt bra sommar, dock kunde vädret ha varit bättre under juli men när de kommer till vänner eller väder finns det ingen tvekan om val. SOM jag kommer sakna vissa när jag åker igen... hoppas verkligen alla som det pratats om kommer och hälsa på någon gång under året, finns inget bättre än när nära och kära kommer under några veckor.

Har varit mycket dåligt på att använda min kamera under sista delen av sommaren, dels kanske också för jag lånat ut den till musse när han är i london under festival.. på egen risk!!!
Idag sitter jag för första gången på ett tag i solen och snart kommer pojkväns föraldrar, till syrran, och senare ska jag till anna näsström som ställer ut sina skit snygga smycken i ljungehusen. jag ska shoppa!! gå in på hennes blogg och spana du med. http://meandmylittlestar.blogspot.com/

Snart drar jag iväg igen och som jag längtar! Ett nytt år med helt nya förväntningar och blogg. Vi ses snart!




Inga kommentarer: