måndag 6 juli 2009

what goes around comes around..

Känner att jag är väldigt dålig på att skriva nu när man är i Sverige. Som måns alltid sagt, vem bryr sig om att läsa om brudar och deras vanliga liv då dem antingen fikar, shoppar, sminkar sig och fixar håret eller tillagar en så kallad smoothie. Håller lite med honom, tilltalar inte heller mig riktigt och det känns som om att jag inte har ett tillräckligt liv att skriva om just nu. Fast roligat har jag ju självklart ska ni veta.. På fredag fyller jag år och då blir de fest, partaj!! 

Något som jag gått och irriterat mig på nu i några dagar, och som stör mig väldigt mycket, är att jag för en gång skull började gilla malmö lite halvt för första gången. Här nere på näset händer ju inte så mycket och nu när nästan alla polare bor inne i stan har det varit kul att åka in då och då. Men, Malmö har sina nackdelar. Förutom att det är en ganska liten stad med få fina delar, är det även relativt kriminellt, förmodligen mer än vad vi tror.. I fredags efter vi haft en trevlig kväll i stan hos vännerna i gamla väster drog vi till MADE och festade loss med husarrest. Vid 3 tiden går några av mina killkompisar på stortorget och ena blir, utan någon anledning eller förberedelse, slagen av en kille som springer förbi. Blod forsade ur läppen och han har nog även drabbats av en hjärnskakning då han några minuter senare spyr mitt på gatan. VAD FAN ÄR FOLKS PROBLEM?!?!? jag förstår inte hur man kan bete sig på detta viset och hoppas att dessa människor får någon sån extrem karma i livet. Fan vad arg jag blir. Min polare har nu dagarna efter inte mått bra, kännt sig yr och hör ingenting på ena örat. Lönt, jävligt lönt. 


Inga kommentarer: