lördag 13 juni 2009

home sweet home

Klockan är 7 och jag har varit vaken sen halv 6. Kroppen är helt slut och jag känner mig som en zombi i huvudet. Solen skiner och jag antar att jag måste vänta ca 5 timmar innan jag kan ringa någon. Som tur var vaknade pappa för en liten stund sen och inget slår frukost med pappa, te och honungsmackor.


Hemresan gick bra! Många sorliga stunder innan planet skulle lufta och flera tårar föll. Men den nästan 11 timmars flygresa gick fort, dock blev det inte så mycket sömn, och vi är nu hemma igen. Kan fortfarande inte fatta det riktigt än.


Hem till musse igår efter ankomst på middag, men kunde tyvärr inte hålla mig uppe längre än till 11 för utgång med dem andra. Det roligaste att komma hem till igår var ju typ att köra bil med manuell växellåda igen! Kändes som man tagit körkort på nytt, när man för första gången satt i bilen själv och skrek. Idag åker jag nog in till stan och träffar mina favoriter amanda och per!!

Den 16 drar vi över till köpenhamn och ser Joshua Radins konsert som han generöst gav biljetter till när vi träffade honom i New York. Dagen efter det åker jag upp till stockholm över en natt och sedan är det midsommar dags=)

2 kommentarer:

mathilda sa...

Din syster har tur som har en syster som dig. Att du finns där och är stolt över hennes framgång och stöttar henne så som en syster ska. en annan blir inte ens grattat på studentdagen...

Jennifer Akerman sa...

hej mathilda! tack för din fina kommentar! ja vi systrar har alla en bra kontakt, vilket jag är mycket glad över! jag önskar dig dig desamma, men ibland kanske det räcker med en bra vän.