torsdag 18 juni 2009

hometown

Kom hem från köpenhamn runt halv 4 på morgonen efter konserten och fyra timmar senare skulle jag och pappa åka till flygplatsen för att dra upp till stockholm. Stressad och förvirrad vaknar jag och ber pappa hämta en lite mindre resväska jag kan ha mina saker i. Jag gör iordning mig och pappa säger att väskan står redo och klar på golvet i mitt rum. "Pappa var?" "På golvet i ditt rum" "Vad snackar du om det står ingen väska i mitt rum?!" Jo, tydligen. En liten turkos en. Tror inte pappa Magnus känner mig så bra. 


Stockholm!

Äntligen träffa Bella!!!


Världens bästa pappi

Syster och jag på east

Linus!! Denna underbara människan kom till LA under 3 veckor, och jag kan säga att det inte finns många lika softa grabbar som honom. 

Shake time och flumm på F12


1 kommentar:

Sofia sa...

Heej sötaste Jenny! Saknar er väldigt mkt men det är bra att du har bloggen så man har koll på dig :) Ses om några veckor :)