onsdag 10 juni 2009

manhattan






Sitter på flygplatsen och luktar hamburgare som jag precis tryckt i mig. Malin sitter och skriver sommarprat och jag sitter och spanar in människor. Kommer ihåg för några år sedan när jag och Lina var i stockholm och satt på café hela dagen och tittade på människor. Lina brukade låtsas om att kunna läsa andras tankar och som vi garvade. 

Jag gillar verkligen New York, men jag måste säga att jag känner mig så mycket mer hemma i LA. Folket är softare, vädret är bättre och det har bara en skönare vibb. Men jag bangar inte att dra hit någon gång om året, om man säger så.. 

Kommer bli lite små stressigt dessa sista dagarna i LA, vet inte hur mycket tjejerna har hunnit fixa iordning i lägenheten och jag kan tänka mig att alla mina saker ligger huller om buller. Bilen måste också köras bort till Malin och farväl till vänner ska göras, förhoppningsvis bara över en kort tid! 
Tack för en underbar helg familjen, love love love. 

Inga kommentarer: