måndag 1 september 2008

Fredag.Lördag.Söndag.

Enda sen jag kom hit har jag inte haft en ensam stund en enda gång, speciellt inte nu heller när jag bor med två tjejkompisar plus att det även oftast bor över två andra tjejer här på helgerna. Men jag ska inte klaga. För vi har alltid lika kul. Men just nu är det lite svårt att koncentrera sig då Mickan försöker sätta på sin magic dress som hon köpte på venice för 45 dollar. En klänning som man ska kunna ha på fleeera olika sätt, smart och enkelt. Haha, men hon kan inte riktigt komma på något av dem. Så, nu sitter hon med beskrivnings broschyren till klänningen. Som även finns på internet, för 24 dollar=)

På fredags kvällen stack jag, Johanna, Mickan och Roxanne in till Hollywood för att festa loss. När vi kom till nattklubben, Opera, var kön rätt lång. Nejnej, här skulle inte vi stå. Mickan tar mod och går fram till vakten och förklarar läget. Med stolthet kallar hon dit oss och vi får gå före i kön. Där, i rampljuset, snubblar Mickan och ramlar med sina höga klackar ner till marken. Haha, mycket kul. Tyckte vi i alla fall. Ahh.. Mickan e bäst! 
Kvällen slutade på pizza place gatan mitt emot. 



Lördagen blev lugn efter gårdagen som varit, med häng vid poolen med chips och dippa. Men mot kvällen blev vi självklart pigga! Efter en halvtimmes galen taxi resa så var vi inne i Hollywood igen. Men denna gången blev det ett annat ställe, som ingen av oss tyckte var speciellt kul efter ett tag, så vissa drog hem men jag och roxanne ville göra något kul och drog vidare till efterfest in the valley hos en gammal basket spelare. 


På söndagen var vi bjudna på en bbq som Julias mysiga lilla gata hade ordnat. Där jag blev kär. I vääärldens sötaste hund! 

1 kommentar:

CJ sa...

är det där andy dick? han är nästan lika gammal som madonna!