söndag 28 september 2008

LA is the grej

I början av veckan satt vi tre tjejer i vår mysiga men lite kala lägenhet och gjorde sådär halv mycket och kom fram till att vi ville göra något nytt med vårt boende. Fantasin började flöda och det hela slutade med att vi dagen efter stack till downtown och ikea för att utsmycka soffhörnan (eller luftmadrassen) med gardiner, tavlor och en massa kuddar, vilket blev skit fint! Så fint att soffhörnan nu är den såkallade hångelhörnan. 

 Förutom en massa soft häng i vår nya hörna har vi även gjort en annat massa kul. Både torsdags och fredag blev det Foxtail och i går, lördag, hade syster min lite mingel party at her place med en massa god mat och corona öl. Där spenderade vi också närmare en timmes trummande på Robertos bongotrummor. Jag och Fredrik blev faktiskt riktigt synkade tillslut!

Runt elva tiden stack vi ungdomar ut och hade en lagom galen kväll på le deux. 

Thursday - Taxi till Foxtail

Friday at Venice

Saturday at Malin's place. Än en gång sån underbar utsikt!


Kvällen blev mycket längre än väntat då jag och Roxanne för det första drog vidare till Avalon och fortsatte festen och för det andra kom hem och insåg att vi var nyckellösa. Tjejerna som tidigare äkt hem låg sjalvklart och njöt i sängen och ingen öppnade. Efter en ca timmes häng vid poolen och konferensrummet fick vi klättra upp i rabatterna och råå banka på rutan tills en trött och yr mickan kom och öppnade runt 6 tiden.. tack!



Nu är jag så trött att jag snart inte ens vet vad jag heter och måste gå och lägga mig så att jag orkar jazzen imorgon bitti!


see ya!

Inga kommentarer: