söndag 23 november 2008

Roooooooooooxanne..♥

you don't have to put on the red light! 

Usch usch nu har hon åkt. Våran kära vän Roxanne blev för någon vecka sen tillsagd att lämna staterna, efter månaders försök att förlänga visumet. Tyvärr gick inte det i genom och flyget tillbaka till Sverige gick idag. Denna underbara människa kommer nog inte bara vi tjejer sakna utan alla andra med. Hennes otroliga energi, alla galna äventyr tillsammans och hennes härliga skratt kommer man verkligen sakna. Innan det var dags för denna pingla att ge sig av var vi ju självklart tvugna att göra sista helgen minnesvärd. 

Geisha house är en hipp restaurang som Rox
anne under en lång tid har velat gå till, och därför gick vi tjejer självklart dit på fredags kvällen och käkade en otroligt god sushi. För att göra kvällen lite mer speciell sa jag till servitrisen att min vän fyllde år och in kom en kaka med ljus!

Snubben som står utklädd till en träd på Hollywood Blvd har skrämt mig ett antal gånger nu!

Lördagen spenaderade jag med min kompis Drew och vi gick och såg en pjäs som var något så oootroligt seg, med dåliga skämt och uttråkande karaktärer. För att göra eftermiddagen lite bättre drog vi sedan till 3rd street, åt en himmelsk god burgare och strosade runt bland musikanter och affärer. På kvällen hade vi ett stort gäng en trevlig middag på Cheese Cake factory och sedan en dansade kväll både hemma hos oss och på S-bar. Även ett spännade och händelserikt besök på Hollywood zebra...

Idag blir det plugg plugg plugg och skiss rita kläder för fashion projektet tills imorgon. En rolig läxa för en gångs skull.. Det skadar nog inte heller att ha en mamma som designer vid dessa tillfälen. 
Hur som helst, helgen var jätte lyckad och hoppas Roxanne tyckte lika så. Kommer sakna dig och hoppas du kommer tillbaka snart, we love u!!
bäästa..
Kärleksparet - Philip på besök!
ja Asse?


jag och fredrik har dans battle, med fötterna..


mickan försöker lära sig grabbarnas språk
ehm, jag med?

at Hollywood Zebra..!
kvällens busunge

Inga kommentarer: