torsdag 13 november 2008

stuck in hollywood

Okej, det blev ingen skateboard förra helgen.. letandet tog slut efter en timme på venice där priset var mycket högre än förväntat. speciellt nu när bromsarna på bilen har pajat.. men som tur var har man roberto (som just nu står i köket och lagar svin god pasta!!) som stack med mig till mekanikern och lämnade in skrället. denna skateboarden som jag hade tänkt mig btw skulle kosta något runt 40-50 dollar trodde jag, men nja inte riktigt. lägg på 100 till kanske så börjar det närma sig. så, de svin coola brädorna på venice kanske blir lite för avanserat.. får helt enkelt hitta något soft gammal vintage långboard som jag kan cruisa med.

I måndags var vi lediga från skolan så denna veckan har gått nått så sinnessjukt snabbt. Annars under veckan har det blivit, softa häng i jacuzzin, roliga improvisations övningar på actingen, modern dance test, mycket engelska och strålande sol! Även en rolig kväll med Mickan på Green Door, där det varje onsdag spelar ett grymt rockband. I Love that place!

Ikväll vet jag inte om det blir hänga med crazy seth or foxtail with the girls... är lite fast här hos malin och roberto då bilen inte blir klar fören imorgon. lite tomt här utan syrran dock, men hon har det nog helt okej på borabora..! 


 

Inga kommentarer: