lördag 29 november 2008

Thanksgiving weekend

Okej. Jag visste att man åt mycket mat på Thanksgiving här borta i staterna, men jag visste verkligen inte att det var såå mycket mat, och att de var såå gott. Förväntansfulla inför våran första thanksgiving följde vi med Malin till hennes kompisar dit alla gäster hade med sig någonting ätbart. Självklart hade vi med oss Robertos lasagne från det italienska köket. Middagen var hur som helst jätte trevlig med en jäkla massa mat och vi alla åt tills vi sprack! Efter lite mat vilandes blev de desert och därefter en mycket rolig omgång av charader.


Kvällen innan följde jag med min kompis Jackie, en halv rysktjej och hennes kompisar ut på Russian invation! hm, en intressant kväll som slutade med att jag saknade mina vänner och drog till Cabana club istället. Där vi precis innan vi skulle gå insåg att det var ett grymt rockband som lirade på andra sidan klubben, där jag inte kan fatta att det nästan var helt tomt?! Här har vi en yta på 50 kvadrat och ett grymt rockband som går lösa och folket väljer att vara utomhus bland trängsel och små digga till usher och tpain. hallå?! Dessa människorna förstår jag mig inte på och det tror jag alla andra runt omkring ocksa förstog då jag var med grabbarna på scenen och dansade loss. Rock n' RolL!


Jackie and ME!

Endast drive-thrun var öppet på Jack in the Box så de blev till att gå rundan själva och äta utanför istället. Kallt, men personalen tyckte i alla fall det var himla roligt!
jackie's hund som lekte med kattungen, aldrig sett något sötare, mamma du hade fått panik!

Igår blev det mys på 3rd street med fika och bio, Role Models. Efter var vissa sugna på att fira livet och drog tillbaka till marinan, hem till oss och skoja till det=) Fråga mig inte varför det morgonen efter låg lite folk här och där eller varför varningsskylten för weet floor, som vanligtvis står vid hissen eller i lobbyn, stog mitt i rummet...


ehm, vad gör du med mitt hår jocke?
hur söt är inte vår tv till höger btw?!


Inga kommentarer: