torsdag 21 augusti 2008

MOVIEPREMIERE!

Aah okej. Den här gången har inte de senaste dagarna varit speciellt lugna utan varit helt underbara!!

I förrgår var jag och Malin på premiären till nya filmen House Bunny, vilket faktiskt va en bättre film än vad jag hade trott. Hur som helst, kvällen började med att jag, Malin, Emanuelle och Jenna tog en fördrink och sedan stack vidare till biografen. Jenna är btw en grym dansare som jag har beundrat länge och som de flesta säkert känner igen från filmen "Step up". När vi kommit fram och chaffören öppnar dörren blev jag bokstavligt talat helt stum. Fans skriker Malin, Malin och alla vill ha autografer. Men vi är redan framme vid röda mattan och Malin tar ett steg ut i rampljuset. Bakom mig står Malins publicist och som plötsligt även kastar ut mig bland alla splattrade blixtar. Här stog jag med Malin och alla skriker för att ta bilder. Skakade sådär lagom!



Det tog ett tag att lugna sig när vi väl kom in på biografen och hade satt oss ner. Men lugnet höll inte så länge då jag såg Ashton Kutcher sitta några meter bort. Demi More var bara skugga. Hur sexig är inte denna man??!!
Efter filmen stog bilen och vänta som skulle ta oss till efterfesten. På the playboy mansion. En helsickes kul fest med roliga människor och många att spana in. Hela kvällen blev ännu bättre efter att jag fick hälsa på Ashton och snacka lite skit med Scott, eller känd som Ben i Felicity. Ahhhh.... Kvällen slutade redan vid 1 halv 2 tiden då efter ett par drinkar, en timmes dansade och minglade kände oss redo att dra till fatburger. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

inte dåligt! Blir bara lite avundsjuk här borta i regniga sverige!
Springer du på nicole richie får du gärna hälsa att jag gärna mamma-fikar med henne ;-)

Anonym sa...

Måste ju säga att du ser ju ut som en Hollywood stjärna nu =)