söndag 5 april 2009

2 födelsedagar och en dj

Grattis och tack till Amalle, Julia och Christoffer, aka Dj Malm, för en grym helg!! Fredagen var det som sagt galen bbq hos brudarna Amelle och Sanne med en stor blanding av svenska, amerikaner, spaniorer, grillspet och alkohol. 

Lördagen var det fullt ös från morgon till kväll. Dagen firade vi Julia några tjejer på stranden, och mot kvällen var vi 15 heta brudar i våran lägenhet som var taggade än någonsin inför Kress. Vid halv 10 tiden kom en stor beställd van som tog oss alla på en rolig resa in till Hollywood med både kiss pauser och ta-bild-på-alla-tjejer stopp. Mot Kress kommer vi alla sjungandes och grinden  öppnas utan tveken för alla svenska brudar som kommit för att parta. Uppe på taket bjuds det på sushi, och jag tror bokstavligt talat att jag fick i mig minst 20 bitar. Vid 1 snåret byts den tyska djn ut och våran Dj Malm tar plats på scenen. Folket blev som galna och den sista timmen av kvällen befinner sig alla framför, och även uppe vid båset. Grymt jobbat Christoffer och så sjukt glad att du äntligen får visa vad du går för! 

I dag har det varit 27 grader och poolen har varit knök full. Men nu måste det städas och skoluppgifter måste göras. I veckan måste vi även fixa bilen och trummningen sätta igång. Men efter denna helgen är allting möjligt,  Tack mina vänner !!

 Födelsedagsbarnet # 1

Sara Pavan Jag

sanne alex sofia

miss moi och philip

Måns och jag - Linus posen
................................

Födelsedagsbarnet # 2

Fransbrudar

Girls..

...girls..

..girls!!

Johanna har som sagt brutit båtbenet. Ibland blir det lite varmt i gipset.

Linus Sofia

DJ MALM!!!

Birthday cake the day after


Inga kommentarer: