fredag 10 april 2009

senap och ketchup

Halv 9 ringer telefonen. Inte många timmars sömn. Det är Johanna. Jag har lovat att köra henne och 3 andra brudar till busstationen som går till Las Vegas om någon timme. Åh vad ja ångrar jag att jag lovade detta. Så, lämnar av brudarna i downtown, kör en drive thru på mcdonalds, åker bort till internshipet, parkerar mellan träden, lägger mig och sover i baksätet för att kunna gå in på kontoret med ett okej leende. 

Igår hade vi tjejmiddag på Ashton Kutchers restaurang Ketchup på sunset strippen i west hollywood och åt en intressant middag. Förrätten bestod av tre olika slags pomfrites och fem olika sorters ketchup, sjukt gott, för mig som älskar ketchup. Vidare till studio city för en drink och sedan ner till Melrose och Villa. Där sprang man dels på Alexander Skarsgård och fick en hint av Leonardo Di Caprio igen. Denna gången omringad av tjejer som bokstavligt talat stod på kö för att få snacka me stjärnan. 
Stjärnor som vi själva är, kunde vi slappna av och ha en kul kväll!


Väldigt kul att Sofia var så taggad. På vägen dit..

Inga kommentarer: