torsdag 16 april 2009

rock on

Senaste dagarna har varit relativit lugna. Grym kväll på Bardot i måndags dock, där bandet rockade loss och dansarna svängde på både ben och höfter. På dansgolvet står vi och shakar och efter spelningen kommer sångaren i bandet fram och frågar och jag vill vara med i showen som en av dansarna. hmm. spännande! Ska träffa koreografen på söndag och se om det kan vara något för mig. 
Hade även min andra trummlektion med Roberto och fan vad det går fort fram! Massa läxor och rytmer att träna på, jag kommer bli grym! Igår var jag och Mickan på the viper room och såg vännen, och mickans framtida kärlek (tror han ja) Ezra spela tillsammans med bandet.
 
Idag skiner solen och vi ska ner till stranden, grilla, spela volleyboll och strandtennis. Vädret till helgen ser gaaaanska okej ut. Underbart!

Inga kommentarer: