fredag 3 april 2009

Den där bilen...

Flertals gånger har våran bil på något sätt brakat ihop. Bromsarna paja, vi bytte batteri, startern och denna gången ska det bli intressant och se vad felet kanske vara. I söndags när jag ska köra hem Julia känner vi en konstig doft, nästan av någon bränt eller liknande. Vi tittar oss omkring och jag lutar lite försoktigt ut huvudet ur fönstret. Mellan moterhuvudet och vänstra hjulet kommer det rök och jag skriker av panik att det brinner i bilen!!! Trodde jag ja.. Jag hade även bilden framför mig hur bilen exploderar och vi brinner upp. Men vi tar mod och kör sedan bilen till första bensinmack där snubben i kassen tror att det är lugnt då vi inte kan se något fel när vi öppnar moterhuvudet och röken har slutat. Så, idag innan vi ska bort till Sanne och Amalle ska vi åka förbi mekanikern och se vad som möjligtvis kan vara fel. Hoppas på det bästa, vi gillar våran charmiga bil, på insidan också!!!!!

1 kommentar:

Julia Andrén sa...

Jag gillar ocksa er bil! Se till att den blir fixad tjejer!