fredag 24 april 2009

LA times

Fredag. Internship. Villa igår. Leonardo Di Caprio vid sitt bord, smoking his e-smoke, som vanligt. Samantha Robson var kvällens dj, som däremot sög. Drinklös igår, mår jag mycket bättre idag än alla andra och får förhoppnigsvis mer gjort.

Varje gång här på jobbet får jag alltid olika uppgifter och uppdrag att göra. Jaclyn antingen emailar eller mumlar lite stressigt snabbt vad det är jag ska utföra och jag är alltid lika förvirrad till en början. Men lyckligtvis brukar jag till slut klura ut vad jag har framför mig, vilket har fått mig att inse att inte ge upp så lätt! Innan hemresan ska snart iväg till hollywood hills och ha trumlektion och efter det måste jag bli på fredags humör. Klockan 12 ska jag vara i danssalen imorgon och söndag blir det en ytterligare träning för att bli en bardot brud. 

Systrarna från sydafrika ringde även för en liten stund sen, saknar er!!! Malin babblar på om alla roliga events att se fram emot och Mickis vistelse där borta låter mycket spännande, läs mer på hennes blogg

c ya!

Inga kommentarer: