onsdag 1 april 2009

Underbara dagar

Dagens skola bestod av jazzen imorse med koregrafi till en grym musik. Vanligtvis brukar Michael sätte på någon halvtrist gammal 80tals svänging låt, men idag blev vi alla svettiga brudar glada när Chris Daughtry stömmade ut på högsta volymen från högtalarna. För en gång skull kunde man känna med dansen i musiken och jag ville inte att klassen skulle ta slut!
Efter en stund i solen var det som varje onsdags speech klass och jag höll monolog uppe vid podiumet. Jag blev relativt nöjd med mitt tal men som dem flesta brukar känna efter en sådan uppgift vill man upp igen och göra bättre ifrån sig!


Ikväll kom vi alla hem sent från skolan, då jag har tränat inför uppvisningen i maj och de andra tjejerna har kvällskurs. Nu ska jag och Mickan käka jordgubbar och kolla Filip och Fredrik. Extremt, totalt galna och härliga killar.

Inga kommentarer: