torsdag 16 oktober 2008

Den 16 oktober 2008

Torsdag och Helg!! En vecka kvar...!

Vakna, äta god frukost som vanligt (typ en av anledningarna till att man kommer upp på morgonen) presenterade en scene på actingen med Reyna som gick helt okej, dansade ballet, hängde och spana in killar med Chris - en underbart rolig homosexuell kille i min klass, dansade modern och stack sedan iväg en runda till 3rd street med en god jamba juice i handen medans dem andra hade lektioner, hem, äta och mysa med mina rumsvänner och nu sitter vi och funderar på vart vi ska gå ikväll. hm... tough call. jag älskar mitt liv!



1 kommentar:

Isabel Blomberg sa...

jag älskar ditt liv, jag spånar ang resan, men fuck de kostar pengar tyvärr.. men jag spånar vidare..kanske ska kolla om man kan få bra pengar för ett utvik eller två. puss jones