fredag 31 oktober 2008

ABSOLUT Los Angeles

I torsdags fick vi besök hemmifrån Sverige! Ett helt gäng, men i vår lägenhet fick bara Per och Musse äran stanna veckan ut. I och med det har det bara blivit snabba vistelser på skolan denna veckan och istället softa strandhäng på Venice, shopping och utgångar hit och dit och mysiga middagar!

Första kvällen drog jag per musse mickan roberto och malin ner till en svin god restaurang precis nedanför Malin och åt oss rejält mätta. Där fick vi även spana in Misha Barton och Kirsten Dunst. Pers favorit=) Efter middagen drog vi tillbaka till Malin, tog en drink och sedan drog vi ungdomar vidare ut! Där jag råkade gå in i Ryan Phillipe i trappan...!
På fredagen var det bbq hos Malin och vi + en 15-20 svenska ungdomar till och alla Malins vänner hade det jättekul! Lite live musik blev det denna gången också. Efter det stack vi till Les Deux där vi alla i slutet samlades runt fontänen och dansade och skrek. 

Lördagen.. Monster Massive. Som jag hade sett fram emot det. I bilen hem från Malin dunkade housen och jag var så sjukt laddad. Per däremot mådde inte lika bra och fick hålla huvudet ut genom fönstret. Men väl hemma vände det och jag började må dåligt. Det slutade med att jag låg i sängen med feber och de andra var ute på en av årets fetaste fester. Ack tråkigt. Men dem hade väldigt kul i alla fall!

Resten av veckan tog vi det rätt lugnt, middagar hemma, film kvällar och lite Venice och 3rd street på dagarna. Självklart även häng på W vid poolen. I onsdags var det sista kvällen för Per då vi ett stort gäng stack ut och käka och vidare för att göra ett bra avslut på veckan. Tråkigt att dem åkt/åker. Saknaden kommer var stooor!! Här är en massa blandare bilder från deras vistelse.







2 kommentarer:

Mikaela Åkerman sa...

ååh! så himla fina!!

Anonym sa...

ahhhh ta mig tillbaka nu!!