fredag 17 oktober 2008

question and answer session

Så här mycket har jag att göra en seg fredagseftermiddag medans dem andra är på tivoli:

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
ikväll ska jag inte gå ut
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
$ 56.35
3. Vem ligger fyra på missade samtal på din mobil?
Julia
4. Vilken är din favoritsignal på din mobil?
någon spansk samba/salsa låt. har den dock inte som signal
5. Vad har du på dig på överkroppen?
bikinitopp
6. Sätter du etiketter på dig själv?
ja, dem som brukar sitta på äpplen
7. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
jag är barfota
8. Ett ljust eller mörkt rum?
instängt mörkt
9. Vad gjorde du vid midnatt?
befan mig på Foxtail
10. Vad står det i ditt senaste mottagna SMS?
"what are u up 2?"
11. Och ditt senaste skickade?
"Inte klart men ngt liknande: I wish. I'm going to six flags instead, which is kind of the same thing=) u have fun though babe and call me when u get back."
12. Vilket uttryck använder du mest?
liksom
13. Vart ligger närmaste seven eleven?
oohh.. far away.
14. Till vem sa du "jag älskar dig senast"?
syster
15. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
de e 2008
16. Vilken ålder har varit bäst hittills?
22
17. Vad var de senaste du sa till någon?
"Andrey, Hello?"
18. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
vingarna
19. Senaste låten du lyssnade på?
Nelly Furtado - I'm like a bird
20. Hur ofta får du vända och gå tillbaka till ditt hem för att du glömt något?
sällan, jag kommer alltid på det försent
21. Ingen vet att du kan detta
spela ben harper - waiting for an angel på gitarr
22. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
en liten vovve som sniffa på mitt ben i hissen
23. Vems privata dagbok skulle du vilja läsa?
Pers. massa kulkul och liksom hit och dit
24. Hur ofta tvättar du håret?
2-3 ggr i veckan. tack potatismjöl!
25. Vad har du för skrivbordsunderlägg på datorn just nu?
En bild på mig och underbara Steve på les deux!


Inga kommentarer: