lördag 3 januari 2009

Everybody's free

Det är konsigt hur små saker ibland kan få en att börja fundera så mycket.. Tex, ikväll när jag körde på väg hem från en kompis och en gubbe mitt ute i vägen. Självklart väjer både jag och bilen i filen brevid undan, men där står gubben fortfarande mitt i gatan och pekar sedan finger till båda mig och den andra bilen. Hallå?! Var glad att ingen av oss körde på dig i stället. Människan är förmodligen relativt trött på livet och har egentligen ingen anledning att bry sig om någon av oss andra som kör på gatan eller någon runt omkring honom överhuvudtaget. Men med den inställningen kommer man inte långt, vilket de visar sig att han inte har gjort. 

Detta fick mig att gräva tillbaka till Bellas gamla blogg och leta upp en klipp jag minns att hon la upp för några månader sen som jag minns att jag tyckte om. Ingen vet vad som kommer hända i livet, men ta vara på det och dina kära.. så länge du kan!

2 kommentarer:

Isabel Blomberg sa...

så jävla bra! man blir glad och så peppad. mums! ssaknar dig min katt!

Mikaela Åkerman sa...

deep shit! love u 4 life