onsdag 21 januari 2009

tankeläsare?

Under jul och nyår då jag bott här hos Malin i hennes paradis har jag ständigt lånat en beige väska som jag blev mycket förtjust i. För några dagar sen när jag hämtade mina kära flickor på flygplatsen hade Julia med sig en present från käraste Per. Tanken är alltid uppskattad men inte trodde jag killar kunde ha så bra smak. Denna gången bevisade han mig fel och skickade med en nästan kopia på min favorit väska jag lånat av Malin. Kan dock tänka mig att han ringt någon av mina vänner och frågat om tips.. men förutom det tror jag detta visar att han känner mig rätt bra. Tack än en gång!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Sjukt skill!!

Anonym sa...

spray n pray?

Anonym sa...

bevisade dig fel? har ni druckit mojito igen?

Anonym sa...

han är för kär, den där pär=)