fredag 2 januari 2009

Tomhet!

Igår kväll åkte syrran, Malin är i Italy och resten av tjejerna är hemma i Sverige. Pappa och mamma kommer om några veckor, men innan det blir det till att leva i LA on my own! Mexico kanske blir en destination jag och Fredrik kommer att besöka, som tur är har jag vissa av grabbarna kvar! Under veckorna annars innan det blir fullt ös igen, har jag bestämt mig för att besöka Millennium dance complex för att ta roliga dans klasser, planera skolan för våren, shoppa i vintage affärer på Melrose, betala räkningar och möjligtvis ett par utgångar. Jag bor ju ändå i LA!
Men saknaden av stora syster kommer vara stor. Det har varit underbart att ha dig här!! Love u forevaaaah

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag har precis börjat läsa din blogg och det verkar super spännande att bo i La. Kan inte du skriva ett inlägg om varför du flyttade just dit, om du åkte själv, hur du fick tag på lägenhet o ev. jobb. Du pluggar, hur ansökte du? kostar det mycket? var pluggar du? Vad rekommenderar du för någon som vill flytta till usa o plugga?
Tack på förhand!