måndag 12 januari 2009

klippt och klart

Efter den otroliga dagen på spa't fortsatte vi kvällen med middag på Beso, Eva Longoria's restaurang i Hollywood, som både har jätte god mat och snygg inredning. Kan jag verkligen rekommendera! Den höga musiken och det härliga folket fick mig och Malin på humör och vi stack vidare till nattklubben Kress några gator bort. 

Angående gårdagen kan jag även säga att livet är rätt underbart. Pia, Malin's mamma har en vän som hälsar på och bor på Four Seasons Hotel i några dagar och därför passade vi på att besöka våran kära vän, eller ja, mer för att ligga vid poolen kanske..
Efter en och en halv timme i solen med en smoothie i handen åkte vi vidare till Malin's frisör och make för att göra henne pang snygg till kvällens HBO fest. Jag fick även en liten makeover och klippte av en decimeter av mitt långa hår!!


Då huset var tomt senare på kvällen bjöd jag in några vänner på några glas vin, eller whiskey och cola..., och sedan bar vi av till Sbar! Trevligt trevligt.

2 kommentarer:

Mikaela Åkerman sa...

wow va snygg du är laffi! miranda, kom och hjälp mig!!

justjoy sa...

Va fin du blev i håret jempis!!, Jag vill ocksa sola och parta pa SBar!
men vi ses om en veckan!!