fredag 6 mars 2009

Among our clients..

Inte lätt att gå upp imorse kan jag säga! Klockan 9 ringde klockan och upp och hoppa för att sticka til intern i west hollywood. Lite segt att jag blivit förskyld också, men det är svårt att inte bli smittad när Johann ligger snuvig i sängen brevid.

Fick precis en lista på alla anställda och klienter av Jaqulin här på Sunshine Sachs. Dem hade visst fler stora klienter än vad jag trott, som tex. Barbra Strisand, Ben Affleck, Bette Midler, Cyndi Lauper, John Mayer, Jon Bon Jovi, Leonardo DiCaprio, Malin Akerman, Morgan Freeman, Nick Lachey, Usher..m.fl.

Annars denna veckan har det blivit galenskaper som premiär, spenderat gårdagen med Pia och Marcus på Four Seasons och även mycket dans. Som sagt gjorde jag audition förra veckan och kom med i skolans dance team som kommer ha uppvisingar i maj. På måndag börjar även fler av mina engelska klasser - Voice and Pronunciation, för nu ska min accent bort!

Nu har jag suttit här ett tag och letat upp personers kontktuppgifter och har stött på några underliga namn. Jag tycker i alla fall att Veronica Spermling, Benjamin Svettkey, Cassandra Hates och John Pizz här ganska roliga.
Efter några timmar till här på kontoret ska jag träffa Malin och Marcus och käka middag och mår förhoppningsvis lite bättre. c ya!

Inga kommentarer: