tisdag 31 mars 2009

sun is shining

Kändes som det var evigheter sen jag skrev på min kära blogg, men har inte haft någon tid alls på senaste tiden. Helgen var i alla fall mycket bra, torsdags hade vi en liten bonfire nere på stranden och kvällen slutade lugnt och tyst i sängen för mig själv medans roomisarna var ute och partajade. Fredagen var den bästa dagen på rikigt länge. Livet var bara så underbart!! Vaknade tidigt och iväg till internshipet, slutade lite tidigare och stack ner på sunset där jag träffade en bekant, käkade lunch, strosade lite i affärer och njöt av LA och solen. Innan jag skulle vara hemma hos Roberto, för min första trummlektion, stack jag snabbt till Vermont Street, käka pinkberry och spana vintage. Denna gatan vid Los Feliz har en otrolig charm med affärer och restauranger. 

Klockan 5 var jag hemma hos Malin och Roberto, dock befann Malin sig bara på telefon långt ifrån oss och saknaden var stor! Lite skvaller från Sydafrika och sedan satte vi i gång. I 2 timmar spelade vi och det var hur kul som helst och jag lärde mig en hel del. Roberto har även gett mig hemläxa som jag måste göra tills på fredag igen.  

haha va tycks?!


Raka vägen hem till Julia där ett gäng på 10 tjejer satt runt bordet och käka tacos. Efter en riktigt tjejfest drog vi till nyöppnade klubben HALO i hollywood och ooooom vi dansade?! JA. 

Inga kommentarer: