fredag 13 mars 2009

Äntligen hemma från en tidig morgon och en lång dag på intern. Dagens uppgift var att läsa genom en bunt på kanske 100 recensioner om Watchmen, många bra och några lite sämre. Jag, tillsammans med flera andra tycker i alla fall att filmen är grym och ni alla hemma i Sverige borde gå och se den nu snart då den kommer ut på bio. Vid en tillfälle under dagen sitter Malins publisist vid datorn och frågar mig i en tveksam svengelsk röst om jag visste vilka filip och fredrik var, öh ja självklart vet jag det !! Tydligen hade dem skickat mail från Sverige och velat ha med Malin i en av deras shower och även nämnt att dem känner någon av hennes systrar...? Hm, vet jag inte riktigt, men "visst" svarar jag och hoppas Malin ställer upp!
Igår kväll besökte vi för första gången Ecco, Hollywoods första miljövänlig klubb. Vi har fått nya grannar förresten. Ja, lite speciella, dem är ju från Norrland trotts allt!
 

1 kommentar:

Mikaela Åkerman sa...

jag känner en av killarna som producerar programmet, gav honom adressen till Kiehle, hoppas det var lungt! love you babe