söndag 1 februari 2009

back home

Under en månads tid bodde jag hemma hos Malin i Hollywood och familjemedlemmar kom lite då och då. Nu har jag flyttat mig, 5 stora säckar med kläder, skor, smycken etc, tillbaka till Marina del rey med min andra familj! Jag saknar verkligen att vakna upp hos Malin till under underbara utsikten, men jag saknar INTE att ha mardrömmar om spöken eller att sakta öppna varenda dörr i huset, i fall att den mystiske mannen skulle befinna sig bakom en av dem.. Jag saknar inte heller att se Malin ha ett sånt tufft jobb som hon har, att sitta på balkongen i 25 grader sol och bli intervjuad för en av USA's största tidningar. Jag saknar dock att vänta på henne att komma hem sent på natten och få höra olika historier om dramat på jobbet bland filmstjärnor som gråter för en skvätt vatten i håret eller sparkar personalen för INGENTING. 

1 kommentar:

Mikaela Åkerman sa...

men du saknar mig laffi, det gör du väl? typ när vi låg och feberfrossade med skitäcklig chinesefood och kollade på project runway... hehe, not. love you!