måndag 16 februari 2009

Break's over

I närmare två månader har vi nu varit lediga från skolan och lovets dagar har jag spenderat mycket tid med familjen som var och hälsade på, härliga dagar på stranden och många roliga kvällar i stadens centrum. Imorgon börjar vårterminen igen och dags att ta fram gamla blocket och pennan. Detta halvåret blir det mindre dans (vilket får betyda mer gym) mer engelska speech klasser och även ett internship, dvs en slags prao. Malins publicist assistent har fixat en plats åt mig på deras företag, Ken Sunshine, vilket även kommer att täcka en del av skolans units poäng. På fredag ska jag ha möte med Jaquline, assistenten och kan därefter berätta mer om vad det är jag ska göra under 4 månaders tid. 


Dansen kommer jag självklart sakna, med just nu vill jag bli ännu grymmare på engelska och pröva på någonting nytt! Förhoppninsvis kommer jag ha tid att besöka Millennium Dance complex nu mer också.

Inga kommentarer: