måndag 2 februari 2009

superstar

Okej syrran ringde precis. Hon fick filmen med Pierce Brosnan! Snubben hade ringt samma kväll som mötet och varit jätte intresserad och ville att Malin skulle spela den kvinnliga huvudrollen. Alltså vad händer?! Den där Malin.. Imorn ska vi på wrap party, för filmen med Vince Vaughn som precis är färdig inspelad, på var annars om inte bästa stället i stan: Foxtail! Ace of Base Uffe hade även ringt Malin och sagt att han var i stan och ville gå ut, och ja tack jag hänger gärna med också. Ikväll ska vi dans brudar in till hollywood och dansa loss på en salsa bar. Jag och Mickan har dels också haft en underbar dag på stranden, ätit god lunch, fått lite solbränna och snackat skit med surfare. Hur som helst, JAG ÄLSKAR LIVET.

4 kommentarer:

Isabel Blomberg sa...

jag hatar ditt liv!

Anonym sa...

haha tro fan de

Malin sa...

Haha, jag hatar det lite också!

Mikaela Åkerman sa...

men vi älskar dig laffi!