onsdag 18 februari 2009

People, people, people...

Det har tydligen föregått lite skriverier om bilderna på mig och Malin från House Bunny premiären, i augusti. Kommentarer i både tidningar och bloggar om att Malin Åkerman hade med sin syster Jennifer på röda mattan, i dels kommenterat "ur söt" och "sönderbloggad" h&m klänning. För det första, jag under den tiden precis kommit hit och hade inte en tanke på att packa ner något oemotståndligt snyggt för att befinna mig  i rampljuset bland blixtrar tillsammans med Malin, som jag för de andra inte hade en aning om att jag skulle! Hade jag dock vetat att hade hamnat där, på olika bloggar runt om i sverige, i aftonbladet och expressen som "kändisarnas okända syskon" och andra resterande internet sidor worldwide, hade jag kanske ansträngt mig lite mer än att springa in på h&m och snabbt plocka på mig det mest passande för mig till The Playboy Mansion. Men som tur är var de flesta av kommentarerna om systrarna snälla, även om vi enligt vissa tycks vara plattbröstade och om en del var lite för grova med språket. 


"Forget Malin.....her sister is absolutely stunning! Wow, she has a face of an angel."

"I want to do them both. At the same time. On camera."

"The sister does have an angel face.

Ace is right.

And if this is average for Sweden, then i hope i go to sweden, because if I do, im going to get arrested for masturbating in public.

Or maybe thats not illegal in sweden, I dont know. That seems like something you might be able to do, and thats what I would do if I was there, standing in the middle of the sidewalk, jacking off, asking random women if they wanted to open their mouth and let me finish."

"I loved her little sisters face. I agree, Sweden is pretty in average."

"Malin is hot, perfect boobs. Her sister looks decent"

"perfect boobs? the girls have no boobs at all!"

"I looove the lil'sis dress"

Nu förstår jag inte hur man ens orkar sitta och bry sig så mycket att skriva kommentarer om andra överhuvudtaget, men äsch säger jag och tycker vi båda är skitsnygga!

............................................................

6 måndader tidigare - 27 Dresses Premiär

3 kommentarer:

Mikaela Åkerman sa...

världens vackraste systrar.

Anonym sa...

vilken snygg outfit du har, varifrån kommer klänningen el kjolen?:)

Jennifer Akerman sa...

på den sista bilden? asos.com!