fredag 13 februari 2009

Extended beauty

För några veckor sen, står vi en lördag, ett gäng på Hollywood blvd utanför Sbar där vi precis har dansat loss. Några står och snackar, andra käkar korv med massa lök tillsammans med några homosexuella och vissa sitter trötta och utslagna på en bänk. Jag befinner mig lite här och där och börjar snacka me två killar som går förbi oss på gatan. Ena killen är tydligen boxare och andra fotograf, vars kort jag får. Ett par dagar senare hittar jag kortet i väskan och går in på hans hemsida. Visar sig att han var en grym fotograf som jobbar förfullt med allt från filmer och skådespelare, till vanliga porträtt. Vi fick kontakt och bestämde oss för att ses, så igår stack jag och Mickan på upptäcksfärd och hamnade på riktigt soft bar, Mandrake, i art district delen av Hollywood. Efter ett glas vin och trevliga konversationer drar vi och träffar några av hans kompisar på Burgundyroom och pratar mode, svensk rockmusik och dröm destinationer. På vägen hem drar vi inom Villa och hälsar på vänner och promoters. Tack för en trevlig kväll!
At Villa
Me and Matt

Sean and Liliana

Nu ska jag ner till gymmet och sedan blir det filmkväll med Eddie. c ya!

Inga kommentarer: