söndag 15 februari 2009

The real O.C.

I morse när jag vaknade kände det som jag befann mig i en Harry Potter film. Stor mörk säng i mörk röda och blåa sängkläder i en stort och välstädat rum. Yrvaken, med lätt huvudvärk efter några drinkar kvällen innan, tog det ett tag att fatta var jag faktiskt var, en kompis gästrum i New Port. Kvällen innan var vi på en snabb sightseeing runt stranden och alla million dollar hus,alla EXTREMA och ser precis ut som the Cohen's hus i The O.C. Inte nog med att alla har varsin Ferrari utanför. Vidare till restaurangen tillsammans med några vänner och därefter till Landmark, småstadens populäraste bar. Här kryllade det om fake blondiner med brösten under haken och männen står i baren och raggar upp någon ny brutta. Förstår mig verkligen inte på swingers konceptet!! 

Nu är jag tillbaka i lägenheten, ska ta en nap, dusch och sedan till Hollywood och gå på Capri Festival festen i Hollywood med Roberto. Malin är i australien just nu för the watchmen så jag tar gärna hennes inbjudningar, tack! 

Inga kommentarer: