torsdag 12 februari 2009

Live your life

Igår på gymmet kommer det fram en (kan han varit afrikansk?) kille i 40 års ålders och frågar om jag dansar. Med ett stort leende säger jag ja och efter det börjar vi snacka. Det visade sig att han va någon typ av livscoach/energiläsare/spirituell snubbe som jobbar med att läsa av människor och hjälpa dem med sig själva. Så där sitter jag, halv svettig och röd om kinderna, och han står och peppar mig med hur bra människa jag är, hur mycket han känner att min energi har att ge osv. Han säger även saker som stämmer precis in på mig utan att ens fråga eller har någon aning om vem jag är. 
Efter "pep talket" gick jag tillbaka upp i lägenheten och skrattade för mig själv i duschen. Senare på kvällen drog vi till Christopher i Hollywood och hade en trevlig kväll!