fredag 27 februari 2009

busy busy busy

Just nu sitter jag uppe pa sjunde vaningen nar jag jobbar varje fredag. Har skickat ut brev, mail, stadat alla skapen och suttit framfor datorn och letat skvaller. Nu maste jag ner till santa monica till skolan for att ga pa audition for skolans dance performance grupp. Kunde inte halla mig borta fran dansen! Vidare hem efter det och handla, stada, duka laga mat, for klockan 7 kommer vara nya grannar. Vi har fatt nya svenska grannar i huset och tankte bjuda dem pa middag som ett trevlig valkomnande! Efter det kanske det blir utgang vem vet, eller nagot annat roligt! Imorgon hoppas jag det blir fint vader sa vi kanske kan dra ner til stranden och sen kanske jag aker med nagra fran skolan till en rap tavling pa Universal City Walk. Maste aven traffa syrran som kommit hem fran sin watchmen tour i europa och hora alla detaljer! På sondag kommer hennes mamma Pia och brorsa Marcus for att befinna sig pa premiaren som ar pa mandag, aah va kul! Innan samma dag, ska vi till Jay Leno dar Malin ska gasta i soffan och vidare till roda mattan. Maste kila!

by the way, I LOVE LA.

Inga kommentarer: